Frakcja Lochu w Heroes VI
♦ Opublikowany: 15.08.2014 o 15:22
♦ Czytany: 23447 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
Loch
(Dungeon)
 




“Władamy cieniem i dnia pewnego cień zawładnie wszystkim”.



W skrócie: Mroczne Elfy to oderwani od swych leśnych kuzynów i kryjący się w podziemiach renegaci, którzy zawarli pakt z tajemniczą rasą Bezimiennych. Ich naturą jest spiskowanie w ciemnościach, a całe plemię nosi na sobie znamię Malassy i zmuszone jest nieustannie wsłuchiwać się w szepty całego świata.

Inna nazwa: mroczne elfy
Barwy: czerń i purpura
Państwo/królestwo: Ygg-Chall, Mroczna Otchłań
Stolica: Konos, Labirynt Cieni

RELIGIA: Mroczne elfy czczą Malassę, smoka ciemności, Strażnika Tajemnic.
 


MAGIA: Mroczne elfy preferują Magia Ciemności, “obcą” moc czerpaną z tajemniczego i nieprzeniknionego cienia. Macki ciemności pozwalają im niszczyć nieprzyjaciół, gasić pochodnie i oślepiać wrogów. Inne zaklęcia służą zwodzeniu przeciwników i zapewniają niewidzialność, a najpotężniejsze z nich pozwala przywołać samego ducha pustki, który żywi się siłą woli ich wrogów.
 


OBYCZAJE WOJNNE NA POLU BITWY
: Mroczne Elfy to lud pragmatyczny, który wie, że przekupstwo i skrytobójstwo jest częstokroć tańsze niż wystawianie armii. Ich generałowie uważają, że wojnę można łatwiej wygrać perswazją, podstępnym fortelem lub sztyletem umoczonym w truciźnie niż wojskiem w otwartym polu i w swej polityce nie wahają się korzystać z usług szpiegów, sabotażystów i zabójców.

Ale Mroczne Elfy potrafią korzystać także z innych taktyk. Trzon ich piechoty złożony jest ze spisanych na straty niewolników (zazwyczaj zwierzoludzi) lub mrocznych bestii. Elitą w ich siłach zbrojnych są szybkie oddziały partyzantów, odzianych w lekkie zbroje łuskowe i zbrojnych w szable oraz noże do rzucania. Wsparcie zapewniają oddziały kuszników i mrocznych magów, którzy specjalizują się w różnych zaklęciach kontrolujących umysły i wykradających energię życiową.

Zmuszone do otwartej walki, Mroczne Elfy wolą uderzać pod osłoną ciemności. Jeśli zajdzie konieczność walki za dnia, potrafią utrzymać pozycje, ale wolą raczej się wycofać i zaczekać do zmierzchu.

Najsłynniejszą bronią mrocznych elfów są ich kusze, wyrabiane z korzeni drzewców, ze spustem i mechanizmem napinającym wykonanym z cieniostali. Mają one większy zasięg, lepszą celność i zdają o wiele poważniejsze rany niż standardowa broń łucznicza.
 


GŁÓWNY BOHATER LOCHU - CZAROWNIK: Słudzy Malassy, czarownicy, to poszukiwacze zakazanej wiedzy i mistrzowie magii mroku.

Są całkowicie pogodzeni z podszeptami ciemności i potrafią odszukać w nich informacje, których potrzebują. Ci, którzy osiągną najwyższy stopień wtajemniczenia, przechodzą sekretny rytuał, pozwalający im na bezpośredni kontakt z Malassy, dzięki któremu stają się wędrującymi we śnie. Gdy rytuał dobiegnie końca, ich oczy stają się czarne, bezdenne i już nigdy nie mrugają.
 


GŁÓWNY SPRZYMIERZENIEC LOCHU - MINOTAUR: Minotaury, łączące w sobie cechy człowieka i byka, powstały w laboratoriach Siedmiu Miast wraz z innymi stworami, takimi jak harpie czy centaury. Pierwotnie miały walczyć właśnie u boku tych ostatnich jako piechota szturmowa. Szkarłatni Czarodzieje z Karthalu, w dyplomatycznym geście, który dla wielu był zaskoczeniem, a przy okazji rozwścieczył ich sąsiadów (Srebrne Miasta, Cesarstwo Sokoła i elfy z Irollan), podarowali tysiąc lojalnych minotaurów elfom Tuidhany. Mroczne elfy, które doceniły siłę i lojalność minotaurów, obdarzyły ich wolnością, zamiast traktować jak niewolników.
 


MIASTO:





BOHATERZY:





JEDNOSTKI:





Pełny spis jednostek znajduje się tutaj, a budynków tutaj.
Część materiałów pochodzi z oficjalnej strony gry.

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.217.x.x
18.226.x.x
40.77.x.x
69.63.x.x
3.147.x.x
3.143.x.x
88.216.x.x
3.145.x.x
173.252.x.x
3.16.x.x
173.252.x.x
173.252.x.x
78.159.x.x
64.124.x.x
40.77.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 15 gości. (Razem: 15)