Budynki podstawowe |
Rada Osady |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki. |
Rada Miasta |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Ulepszona Rada Osady. Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie. |
Ratusz |
Koszt: 5000 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Rada Miasta. |
---|---|---|
Ulepszona Rada Miasta. Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie. |
Kapitol |
Koszt: 10000 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz. |
---|---|---|
Ulepszony Ratusz. Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie. |
Fort |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta. |
Cytadela |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Fort |
---|---|---|
Cytadela |
Zamek |
Koszt: 5000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela |
---|---|---|
Ulepszona Cytadela. |
Karczma |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. |
Targowisko |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Targowisko Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im więcej masz targowisk). |
Magazyn Zasobów |
Koszt: 5000 5 |
wymagania: Targowisko |
---|---|---|
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki. |
Kuźnia |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3 |
---|---|---|
Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę. |
Stocznia |
Koszt: 2000 20 |
wymagania: Poziom Miasta 12 |
---|---|---|
Stocznia pozwala na budowę łodzi. |
Budynki magiczne |
Gildia Magów 1 poziomu |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu. |
Gildia Magów 2 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 1 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu. |
Gildia Magów 3 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 2 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu. |
Gildia Magów 4 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 3 poziomu. |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 2 zaklęcia czwartego poziomu. |
Gildia Magów 5 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 4 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu. |
Gildia Mścicieli |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Chaty Myśliwskie |
---|---|---|
Bohater odwiedzający miasto z wybudowaną Gildią Mścicieli uczy się umiejętności Piętna Zemsty; stworzenie wybrane jako ulubiony wróg otrzymuje od bohatera większe obrażenia w czasie bitwy. |
Posiadłość Mścicieli |
Koszt: 2000 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Mścicieli |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Mścicieli. Podnosi skuteczność umiejętności Piętna Zemsty o 10% zadając tym samym więcej obrażeń ulubionym wrogom. |
Mistyczne Źródło |
Koszt: 5000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Targowisko. |
---|---|---|
Dostarcza miastu losowych zasobów na początku każdego tygodnia. |
Fontanna |
Koszt: 1000 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Mistyczne Źródło. |
---|---|---|
Jednostki stacjonujące w mieście otrzymują 2 punkty Szczęścia. |
Kwitnący Gaj |
Koszt: 500 5 5 |
wymagania: Poziom miasta 3, Mistyczne Drzewa |
---|---|---|
Zwiększa przyrost Driad i Sylfid o 4 tygodniowo. |
Sadzawka |
Koszt: 3000 10 |
wymagania: 15 Poziom Miasta, Gaj Drzewców |
---|---|---|
Sadzawka zwieksza przyrost wszystkich Drzewców i Entów o 1 tygodniowo. |
Córka Sylanny |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Budowla Graala. Córka Sylanny dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 2 punkty Szczęścia każdemu bohaterowi gracza. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy. |
Budynki rekrutacyjne |
Mistyczne Drzewa |
Koszt: 300 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Mistyczne Drzewa pozwalają rekrutować Driady. . |
Mistyczny Gaj |
Koszt: 900 5 |
wymagania: Mistyczne Drzewa |
---|---|---|
Ulepszone Mistyczne Drzewa. Mistyczny Gaj pozwala rekrutować Sylfidy. |
Taras Ćwiczebny |
Koszt: 1100 5 5 |
wymagania: 3 Poziom Miasta |
---|---|---|
Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Ostrzy. |
Arena Ćwiczebna |
Koszt: 2000 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Taras Ćwiczebny. |
---|---|---|
Ulepszony Taras Ćwiczebny. Taras Ćwiczebny pozwala rekrutować Tancerzy Wojennych. |
Chaty Myśliwskie |
Koszt: 1500 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Chaty Myśliwskie pozwalają rekrutować Łowców. |
Kwatery Łowieckie |
Koszt: 2000 15 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Chaty Myśliwskie. |
---|---|---|
Ulepszone Chaty Myśliwskie. Kwatery Łowieckie pozwalają rekrutować Wielkich Łowczych. . |
Kamienny Pierścień |
Koszt: 1500 10 3 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Magów Poziom 1 |
---|---|---|
Kamienny Pierścień pozwala rekrutować Druidów. |
Kamienny Krąg |
Koszt: 4000 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Kamienny Pierścień. |
---|---|---|
Ulepszony Kamienny Pierścień. Kamienny Krąg pozwala rekrutować Starszych Druidów. |
Polana Jednorożców |
Koszt: 2000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9 |
---|---|---|
Polana Jednorożców pozwala rekrutować Jednorożce. |
Ogród Jednorożców |
Koszt: 6000 5 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Polana Jednorożców. |
---|---|---|
Ulepszona Polana Jednorożców. Ogród Jednorożców pozwala rekrutować Srebrne Jednorożce. |
Zagajnik |
Koszt: 4000 15 5 5 3 |
wymagania: Poziom Miasta 12. |
---|---|---|
Zagajnik pozwala rekrutować Drzewców. |
Ulp. Zagajnik |
Koszt: 8000 10 7 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Zagajnik |
---|---|---|
Ulepszony Zagajnik. Pozwala rekrutować Enty. |
Smoczy Ołtarz |
Koszt: 8000 5 5 15 15 |
wymagania: Poziom Miasta 15 |
---|---|---|
Smoczy Ołtarz pozwala rekrutować Zielone Smoki. |
Smocza Świątynia |
Koszt: 10000 5 5 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Smoczy Ołtarz. |
---|---|---|
Ulepszony Smoczy Ołtarz. Smocza Świątynia pozwala rekrutować Szmaragdowe Smoki. |