Różne kody do Dzikich Hord
11/08/2010 11:07 -
 

Zmienianie statystyk i umiejętności głównych bohatera:


Wzór kodu:
@ChangeHeroStat("Imię bohatera", NAZWA_GŁÓWNEJ_UMIEJĘTNOŚCI, #);
np
@ChangeHeroStat("Heam", STAT_SPELL_POWER, 15);

lub
@ChangeHeroStat("Imię bohatera", *, #);
np
@ChangeHeroStat("Heam", 3, 15);

# - ilość dodanych punktów np. mocy
* - numer głównej umiejętności

Lista głównych umiejętności
Doświadczenie   -   STAT_EXPERIENCE   -   0
Atak   -   STAT_ATTACK   -   1
Obrona   -   STAT_DEFENCE   -   2
Moc   -   STAT_SPELL_POWER   -   3
Wiedza   -   STAT_KNOWLEDGE   -   4
Szczęście   -   STAT_LUCK   -   5
Morale   -   STAT_MORALE   -   6
Punkty ruchu   -   STAT_MOVE_POINTS   -   7
Punkty many   -   STAT_MANA_POINTS   -   8

Dodawanie złota i surowców


Wzór:
@SetPlayerResource(#, 0-6, #);

pierwsza # - numer gracza, któremu chcesz dodać surowiec(patrz na listę graczy poniżej)
"0-6" - numer surowca, który chcesz dodać(patrz na listę surowców poniżej)
druga # - ilość dodawanego surowca

UWAGA:W kampaniach i scenariuszach zawsze jesteś graczem 1, niezależnie od koloru.

Lista graczy:

gracz czerwony   -   1
gracz niebieski   -   2
gracz zielony   -   3
gracz żółty   -   4
gracz pomarańczowy   -   5
gracz seledynowy   -   6
gracz fioletowy   -   7
gracz brązowy   -   8

Lista surowców:

drewno   -   0
ruda   -   1
rtęć   -   2
kryształ   -   3
siarka   -   4
klejnoty   -   5
złoto   -   6

Możliwość zobaczenia punktów ruchu bohatera


By zobaczeć ilość punktów ruchu swojego bohatera, użyj kodu:
@print(GetHeroStat("Imię gracza", STAT_MOVE_POINTS));
lub
@print(GetHeroStat("Imię bohatera", 7));

Odkrywanie mapy


@OpenCircleFog(0, 0, 0, 9999, GRACZ_1);
UWAGA:Kod ten umożliwia odkrywanie całej mapy na normalnym terenie dla gracza czerwonego,
w grze która nie jest scenariuszem ani kampanią.
W kampaniach i scenariuszach ZAWSZE jesteś graczem 1-szym, niezależnie od koloru.

@OpenCircleFog(0, 0, 1, 9999, GRACZ_1);
Powyższy kod odsłania całą mapę graczowi czerwonemu w podziemiach.

Lista graczy jest taka sama, jak w przypadku dodawania surowców.

Ogólnie wzór na kod odsłonięcia mapy wygląda tak:
@OpenCircleFog(0, 0, 0 or 1, 9999, GRACZ_#);

# - numer gracza

Szybka wygrana i przegrana


@Win() - wygrywasz misję
@Loose() - przegrywasz misję

https://www.tawerna.biz/articles_168_rozne-kody-do-dzikich-hord.html