Alternatywne Ulepszenia jednostek Przystani w Dzikich Hordach
11/08/2010 10:14 -
Osiłek
2
5
Kusznik
1
4
1-2
2-8
4
2
8
8
0
10
0
0
6
10
22
12
Poziomu 1
30
80
Poziom 2
Umiejętności:
Podatnik,Szturm.
Umiejętności:
Strzelec, Pełna skuteczność w walce na dystans.
Fanatyk
8
6
Gryf Bojowy
8
12
2-5
5-15
4
7
8
9
0
0
0
0
26
35
10
5
Poziom 3
130
360
Poziom 4
Umiejętności:
Wielka Tarcza, Spustoszenie, Szał.
Umiejętności:
Duża istota, Latanie, Nieograniczony Kontratak, Niewrażliwość na Oślepienie, Roztrącanie, Szał Bojowy.
Mroczny kapłan
20
24
Czempion
14
20
9-12
20-35
4
8
10
12
5
0
15
0
80
100
3
2
Poziom 5
900
1550
Poziom 6
Umiejętności:
Strzelec, Rzucający Czar, Pełna sk.w walce wręcz, Wypaczenie.
Umiejętności:
Duża istota,Jednostka Turniejowa, Szarża Czempiona.
Serafin
35
25
25-275
8
11
0
0
220
1
Poziom 7
4200
Umiejętności:
Duża istota, Latanie, Rzucający Czar.
https://www.tawerna.biz/articles_150_alternatywne-ulepszenia-jednostek-przystani-w-dzikich-hordach.html