Poziom: | Magia Powietrza |
---|---|
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru. | |
Podstawowy | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza z zaawansowanym efektem. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Powietrza z efektem eksperta. | |
Eksperta |
Poziom: | Łucznictwo |
---|---|
Zwiększa o 10% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 20% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 30% rany zadawane przeciwnikom przez twoich łuczników. | |
Eksperta |
Poziom: | Płatnierz |
---|---|
Zmniejsza o 10% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki. | |
Podstawowy | |
Zmniejsza o 25% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki. | |
Zaawansowany | |
Zmniejsza o 50% rany zadawane twoim jednostkom podczas walki. | |
Eksperta |
Poziom: | Artyleria |
---|---|
Daje herosowi kontrolę nad balistą, daje jej dwa strzały oraz 50% szans na zadanie podwójnej ilości ran. | |
Podstawowy | |
Balista ma 75% szans na zadanie podwójnej ilości ran. | |
Zaawansowany | |
Balista za każdym razem zadaje podwójną ilość ran. | |
Eksperta |
Poziom: | Balistyka |
---|---|
Daje herosowi kontrolę nad Katapultą. Ma ona 60% szans na trafienie wyznaczonego celu i 50% szans na jego całkowite zniszczenie. Dopóki ściany zamku są całe szanse na trafienie wieżyczek lub mostu są poniżej 60%. | |
Podstawowy | |
Balista ma 75% szans na zadanie podwójnej ilości ran. | |
Zaawansowany | |
Balista za każdym razem zadaje podwójną ilość ran. | |
Eksperta |
Poziom: | Dyplomacja |
---|---|
25% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 20% | |
Podstawowy | |
50% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 40% | |
Zaawansowany | |
100% potworów, które normalnie by uciekły przed twoją armią przyłączają się do ciebie. Koszt poddania sie innemu herosowi zmniejsza się o 60% | |
Eksperta |
Poziom: | Sokoli Wzrok |
---|---|
Heros ma 40% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 3 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki. | |
Podstawowy | |
Heros ma 50% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 4 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki. | |
Zaawansowany | |
Heros ma 60% szans na przyswojenie sobie czaru poziomu niższego od 5 spośród zaklęć rzucanych przez przeciwnika w czasie walki. | |
Eksperta |
Poziom: | Magia Ziemii |
---|---|
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru. | |
Podstawowy | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi z zaawansowanym efektem. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ziemi z efektem eksperta. | |
Eksperta |
Poziom: | Finanse |
---|---|
Daje dziennie 125 złota. | |
Podstawowy | |
Daje dziennie 250 złota. | |
Zaawansowany | |
Daje dziennie 500 złota. | |
Eksperta |
Poziom: | Magia Ognia |
---|---|
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru. | |
Podstawowy | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia z zaawansowanym efektem. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Ognia z efektem eksperta. | |
Eksperta |
Poziom: | Pierwsza Pomoc |
---|---|
Daje herosowi kontrolę nad Namiotem Pierwszej Pomocy, który leczy do 50 punktów trafienia. | |
Podstawowy | |
Namiot leczy do 75 punktów trafienia. | |
Zaawansowany | |
Namiot leczy do 100 punktów trafienia. | |
Eksperta |
Poziom: | Inteligencja |
---|---|
Zwiększa o 25% maksymalną liczbę punktów many. | |
Podstawowy | |
Zwieksza o 50% maksymalną liczbę punktów many. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 100% maksymalną liczbę punktów many. | |
Eksperta |
Poziom: | Dowodzenie |
---|---|
Zwiększa o 1 morale armii. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 2 morale armii. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 3 morale armii. | |
Eksperta |
Poziom: | Nauka |
---|---|
Zwiększa o 5% ilość punktów doświadczenia otrzymywanych przez herosa. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 10% ilość punktów doświadczenia otrzymywanych przez herosa. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 15% ilość punktów doswiadczenia otrzymywanych przez herosa. | |
Eksperta |
Poziom: | Logistyka |
---|---|
Zwiększa o 10% ilość punktów ruchu herosa na lądzie. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 20% ilość punktów ruchu herosa na lądzie. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 30% ilość punktów ruchu herosa na lądzie. | |
Eksperta |
Poziom: | Szczęście |
---|---|
Zwiększa o 1 szczęście armii. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 2 szczęście armii. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 3 szczęście armii. | |
Eksperta |
Poziom: | Mistycyzm |
---|---|
Regeneruje dziennie 2 punkty many. | |
Podstawowy | |
Regeneruje dziennie 3 punkty many. | |
Zaawansowany | |
Regeneruje dziennie 4 punkty many. | |
Eksperta |
Poziom: | Nawigacja |
---|---|
Zwiększa o 50% ilość punktów ruchu herosa na wodzie. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 100% ilość punktów ruchu herosa na wodzie. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 150% ilość punktów ruchu herosa na wodzie. | |
Eksperta |
Poziom: | Nekromancja |
---|---|
Zwraca 10% zabitych w walce przeciwników jako szkielety. | |
Podstawowy | |
Zwraca 20% zabitych w walce przeciwników jako szkielety. | |
Zaawansowany | |
Zwraca 30% zabitych w walce przeciwników jako szkielety. | |
Eksperta |
Poziom: | Atak |
---|---|
Zwiększa o 10% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 20% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 30% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoją armię. | |
Eksperta |
Poziom: | Znajdowanie Drogi |
---|---|
Zmniejsza o 25% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie. | |
Podstawowy | |
Zmniejsza o 50% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie. | |
Zaawansowany | |
Zmniejsza o 75% stratę punktów ruchu przy poruszaniu się po ciężkim terenie. | |
Eksperta |
Poziom: | Odporność |
---|---|
Zwiększa o 5% odporność magiczną twoich jednostek. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 10% odporność magiczną twoich jednostek. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 20% odpornośc magiczną twoich jednostek. | |
Eksperta |
Poziom: | Nauka Czarów |
---|---|
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 3 pomiędzy herosami. | |
Podstawowy | |
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 4 pomiędzy herosami. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na wymianę czarów poniżej poziomu 5 pomiędzy herosami. | |
Eksperta |
Poziom: | Odkrywanie |
---|---|
Zwiększa o 1 hex pole widzenia herosa. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 2 hexy pole widzenia herosa. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 3 hexy pole widzenia herosa. | |
Eksperta |
Poziom: | Talent Magiczny |
---|---|
Zwiększa o 5% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary. | |
Podstawowy | |
Zwiększa o 10% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary. | |
Zaawansowany | |
Zwiększa o 15% rany zadane jednostkom przeciwnika przez twoje czary. | |
Eksperta |
Poziom: | Taktyka |
---|---|
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 3 hexów od herosa. | |
Podstawowy | |
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 5 hexów od herosa. | |
Zaawansowany | |
Pozwala herosowi na rozmieszczenie armii przed walką w promieniu 7 hexów od herosa. | |
Eksperta |
Poziom: | Magia Wody |
---|---|
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody ze zmniejszonym kosztem. Koszt jest zmniejszony o ilość punktów many odpowiadającą poziomowi czaru. | |
Podstawowy | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody z zaawansowanym efektem. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na rzucanie czarów Magii Wody z efektem eksperta. | |
Eksperta |
Poziom: | Mądrość |
---|---|
Pozwala na rzucanie czarów poziomu 3. | |
Podstawowy | |
Pozwala na rzucanie czarów poziomu 4. | |
Zaawansowany | |
Pozwala na rzucanie wszystkich czarów. | |
Eksperta |